Cum arăt?

Știu, știu... nu, n-am murit, nu am gripa porcină. În primu rând ăsta cred că o să fie cel mai lung post pe care-l scriu vreodată... nici măcar nu știu cui. În al doilea rând să vă dau o introspectivă în schimbările de p-aici (nu că nu v-ați fi dat seama și singuri, Doamne ferește... voi nu sunteți din ăia, voi este oameni culți): prima schimbare... wow, am schimbat aspectul (template-ul mai pe englezește). Nu mai spune! Ba da... chiar l-am schimbat. Booon. Ce-ai mai făcut mă-ntrebați voi? Păi uite, am scăpat de AdSense. Deștepți fură băieții ăia care au băgat ad-uri care au noimă în context, da nu prea mere la un blog pe care l-a vizitat nici 200 de oameni. Și nu zic numai de AdSense... orice reclamă. Dacă n-aveți cel puțin 1000 de vizitatori zilnic, hai la două zile, nu se merită să sacrifici aspectul pentru bani. Și măcar de-ar fi nu știu ce sume. Eu, sincer, în două săptămâni de reclame am reusit să strâng fabuloasa sumă de... pariu că nu ghiciți... $0,74. APROAPE două franzele. Am spus asta cu riscu ca Daniel să-mi ureze un "Ți-am zis eu..." Alte lucruri mărunte... caseta de search sper să fie folositoare mai în colo, când o să am mai mult postări (nu de alta da arată bine...) și o casetă cu "Labels" pe care n-o vedeți pentru că n-am etichete.

Booooon. Acu' c-am terminat cu asta... următoarea problemă. Văd că e la modă acuma și pentru că suntem tari și-n efectu de turmă, vedeți voi ce scriu un paragrafu' următor (tre sa pun poza undeva).


Așa. Deci împreună cu colegii mei iubiți am demarat un proiect îndrăzneț. Să facem cel mai musical tare, cât și singurul până acuma din liceul nostru iubit. Eu sunt ăla din spatele scenei care stă drept legătură între două cabluri de 220. Sunetistul mai pe scurt. Mai sunt actorii noștri iubiți, să ne trăiască, scenariștii, fără de care nu făceam nimic. Și, desigur, capu' la piesă, Daniel, care s-a ocupat de toate și a țipat la toată lumea. Numele lor le vedeți sus. Ce să mai lungim vorba... a fost o piesă foarte frumoasă până ne-am apucat noi de ea. Și, numai de-al dracu, nu-i dăm drumu. Oricum, în ciuda zilelor în care singuru lucru care mergea bine era ceasu și ăla mai cu rateuri, sperăm să iasă ceva mișto. Dacă vreți să vă dați cu părerea și cu privirea, în amfiteatru, miercuri, 28.10.2009, la ora h=12:00.

P.S. Pe lângă mulțumirile de rigoare actorilor, sceneriștilor, mașiniștilor etc., țin să mulțumesc doamnei profesoare Jar și mai ales Centrului Cultural Dunărea de Jos pentru sonorizarea pe care încă nu ne-au dat-o da' au promis.

P.S.2 Îmi cer mii cât și milioane de scuze... v-am indus în... eroare. Cel care mi-a dat afișul (nu spun cine ca se supară Daniel) mi-a dat o versiune veche, de pe vremea când piesa era la ora 11. NU! Piesa este la ora 12, nu cum scrie pe afiș și la sfârșitul postului meu (nu se mai vede că am corectat).
0 Responses