Cum să nu-ţi sară... muştarul

La mulți ani! Blogul meu a împlinit frumoasa vârstă de 200 de vizualizări. Cu acest prilej cu totul special cât și deosebit, NU voi scrie despre ce scriu de obicei. Azi, deși am avut parte de destulă inteligență în jur, voi scrie un mic tutorial, cum se vede mai sus.
1. Trage aer adânc în piept.
2. Viața e frumoasă. Oricât de nesimțit e ăla de la coada de la magazin, oricât de surdă e vânzătoarea, oricât de multă inteligență te-ar pocni, ține minte că asa e frumusețea vieții. Cât de plictisitor ar fi ca toți să fie amabili, cu toate simțurile și doctori în tot (mai ales psihologie)?
3. Totul e în mintea ta. Asta se poate interpreta în mai multe moduri. Poți ori să-ți spui "asta nu mi se întâmplă mie... mi se pare", ori să îl înjuri pe respectivul de juma' de biblie. Crede-mă... e mai bine pentru tine decât s-o faci cu voce tare.
4. Dansează. Cum ne învață comedia Basketball, "Do the happy dance!" Creează un dans, mișcare, frază pe care s-o repeți și să te calmeze, cu măcar să-ți ia gândul de la problemă.
5. Vicii. Deși în general nu este prea indicat să fumezi sau să bei alcool sau cafea, o poți face în cazuri extreme. Dacă n-ai fumat niciodată, primele fumuri te vor ameți și calma. Repet, doar în cazuri extreme. Nu mă consider responsabil dacă vi apucați de fumat sau băut.
6. Dacă nu merge nimic, pregătește-te să prinzi muștaru imediat după ce sare. Pentru că va sări sus...

P.S. Răspuns la leapșa lu' DIM, dau mai departe lui Alexzya.

P.S. 2 Ăsta a fost un post la comandă. Oricum, poate o fi singuru cu adevărat folositor.
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Ce-mi dai mie mai departe?:-??


  2. Anonim Says:

    ahaaaa..acum stiu:))