Altă etichetă... de mâine

Știu că ultimul post tot despre asta a fost dar nu puteam să nu pun și chestia asta. Am vorbit despre părinții inteligenți care se laudă cu orice chestie pe care a făcut-o copilul lor de sub un an. Credeți că ultima poveste a fost amuzantă... stați până o vedeți pe asta. Începe cu un băiețel micuț cu energie, "parcă dimineața bea lapte cu energizante". Într-o zi ai lui s-au gândit să-i schimbe scutecul. Ulterior, au lăsat scutecul (murdar) pe masă, lângă băiețelul respectiv. Mama a plecat din cameră. Când se întoarce... ce vede ea? Băiețelul "l-a desfăcut și era cu mâinile murdare, ducând și la guriță". Povestea se încheie cu replica inteligentă "Se zice că aduce noroc." Eu, sincer, n-am cuvinte. Dar pot presupune ce s-a întâmplat. Probabil copilul respectiv s-a uitat la prea multe talk-show-uri și ce se gândii el? "Bă, ăștia cred că au mult noroc de-i vede o țară-ntreagă. Probabil nu se mai satură. Da ce, io-s mai prost sau cum? Ia sa gust și eu, poate am noroc la gagicile de la creșă." Zis și făcut. Plodu' începe să se-n frupte din produsul autohton. "Phoai", zice "acuma o sa mă bag cu tipa aia mișto... mâine împlinește 8 luni. A mea e! Dacă e cuminte îi arăt secretu'." După cugetări mai îndelungi: "Bă, dacă o să aibă noroc la tipu ăla de 9 luni? Mai bine țin pentru mine."
Cu asta, am încheiat rubrica de azi, "Părinți inteligenți povestind publicului". Pot zice chiar că am atins apogeul, orgasmul, chiar climaxul rubricii.
Un singur lucru e bun la povestea asta. De obicei lumea desface eticheta de pe Tedi, DUPĂ ce bea conținutul. Așa se explică de ce n-a dat faliment în primele două zile. Eu unul mi-aș pierde toată pofta. Măcar am aflat secretul norocului.
2 Responses
  1. dnk Says:

    =)). bai maine mai cumpar dupa repetitii:))! ma distrez prea tare. cel putin, ieri am ras tot drumul pana acasa:))


  2. Anonim Says:

    deci imi iau si eu tedi de azi inainte:))=))..nu stiam ca'i atat de comic:))=)))