Pe eticheta de azi

Ah, copchiii inteligenți din ziua de astăzi. Și părinții lor dacă tot veni vorba. Am observat că majoritatea părinților de copii mici din ziua de azi, ar face orice, numai, numai să audă toți de el. Nu se lasă dom-le până nu îi știu nea' Ion și Mărie numele pe de rost la copil. Prin urmare, campaniile gen "TEDI ÎȚI FACE COPILUL VEDETĂ" au mare succes. Drept exemplu putem lua povestioara de azi, "Eta Eta". Titlul spune tot, sau nu. În orice caz, citim mai departe. "La bunica [...] lustră [...] jucărie și am învățat-o că acolo e uța-uța sau eta-eta cum zicea ea." Io înțălăsăi de-aici-șa, că bunica fetiței (după numele pe care nu l-am divulgat mi-am dat seama) are agățat nu știu ce de lustră și tipa-i zice eta-eta. Mai departe. Ni se spune că într-o zi cu soare, un băiețel a vrut să sară dintr-un copac dar pantalonii i s-au prins de-o cracă și a rămas acolo. Apoi fetița respectivă s-a uitat la băiețelul pendulând și a început să cânte eta-eta. Mama începe să râdă. Povestirea se încheie cu "ÎN VIZIUNEA EI TOT CE SE HÂȚÂNĂ E ETA-ETA". În primul rând, sunt sigur că este foarte entuziasmant să ai o fetiță/băiețel, dar părinții ar trebui să se mai abțină. Sunt sigur că copilul dumneavoastră este inteligent dar faptul că a apăsat pe butonul de la telecomandă în timp ce dormea sau că a mers cu 2 zile mai devreme decât media. Eu mi-am tăiat o felie de cozonac la câteva luni și Premiul Nobel încă îmi lipsește din bibliotecă. În al doilea rând singurul lucru deosebit la această "aventură" este că e printre singurele care au ajuns pe sute de mii de etichete de suc, restul au rămas în familie. Și ca să închei, dacă toți părinții o să se tot laude cu copilașii lor, în curând o să îi compare. Și rezultatele de la aceste comparații s-ar putea să stârnească reacții deloc plăcute, în spiritul zicalei "Să moară și capra vecinului."

P.S. Mersi dnk pentru eticheta. (chiar dacă nu-ti amintești ca mi-ai dat-o)
1 Response
  1. dnk Says:

    sa moara franta:)))) sunt varzaaa=)))))