Pe mess

moni_mony58: buna frumosule:*
timbito: cine esti?
moni_mony58: sunt o ft... monica..:D
moni_mony58: tu?
timbito: ultima oara eram un baiat...care monica? :-?
moni_mony58: pai:"> .. nu cred k ma cunosti
timbito: interesant...inseamna ca tu ar trebui sa ma sti de undeva
moni_mony58: esti la lva ,nu??:P
timbito: mhm
moni_mony58: asta ar trb sa fie un da?:D
timbito: probabil....
moni_mony58: pai te am vz zilele trc in fata la lvA:D:D .. si mi ai placut si am facut rost de idul tau:">
timbito: al dracu treaba...cate fete am vazut eu pe strada si n-am facut rost de id-u nici uneia
moni_mony58: pai cunosc lume din lva
moni_mony58: :p
moni_mony58: de asta am si venit zielle trc
moni_mony58: pe acoo:D
moni_mony58: acolo*
timbito: da tu unde esti?
moni_mony58: la cuza
moni_mony58: :p
timbito: si...ce ti-a placut la mine?
timbito: am niste ochi f interesanti :))
moni_mony58: sa stii
moni_mony58: chiar ai:D
moni_mony58: :">
timbito: isi tot schimba culoarea :-?
timbito: cum erau atunci?
moni_mony58: ha ha era o farsa=))... vroiam sa ti zic k ai castigat titlul de cel mai prost copil al anului:)).. si un premiu in valoare de 1 leu:)))
(ID-ul meu e înlocuit cu "timbito" pentru că n-am chef să-mi dea add toţi cocalarii, piţipoancele şi multe alte specimene care s-au gândit că ar fi amuzant să mă aibă-n listă)

Sper că aţi avut răbdare să citiţi ce scrie mai sus. Respectiva duduie (cred) mi-a dat add. Mi-a spus "frumos". Flatant. Apoi am aflat că... e o fată! Nici prin cap nu mi-a trecut. Cică o cheamă Monica. Să zicem. Dup-aia, na, belea! I-a plăcut cum arăt. Mai ales ochii. Da. Ochii îţi captează imediat atenţia de la câţiva metri, cand eşti în trecere. Da, poate e verişoara de gradu douăş' unu a lu' Superman. Printr-un efort demn de CIA, mi-a făcut rost de ID. Da' dacă i-au plăcut ochii, ce culoare erau? Ceasu' rău, pisica neagră... l-am (am) prins(o). Ca recompensă că m-am prins mi-a promis un leu şi un prestigios titlu. Deci, această persoană, evident cu un intelect... pfoai, Doamne. Aproape pozitiv. Deci această persoană inteligentă mi-a comunicat că-s prost. O fi. Evident, cu respectiva nici nu mă compar.

P.S. Pentru toţi inteligenţii care fac glume de astea: vă mulţumesc că îmi daţi despre ce să scriu pe blog şi )/%%¤¤%¤&%¤#¤&&)(/)/)()((/%%&/&%(/(/%&¤¤#&%.
3 Responses
  1. Amy Says:

    Nu era o farsă.S-a emotionat ea prea tare :D


  2. Raindrops Says:

    alina are dreptate. o da tipa in gluma da sigur e un "el" infocat.:> pai da dc nu ma mir are de-aface cu copilu lu ciufix.


  3. Timbito Says:

    stie el/ea la cine se da