Am blog, băăăă!

Pur și simplu depășit se inteligența ce ne-nconjoară, ce mă gândii eu? Ia să-mi fac, nene și eu blog. Ce aia-a mă-sii, să intru și io-n rând cu lumea bună. Zis și făcut. Iau io mouse-ul in mână, tastatura in cealaltă și încep să bat în dânsa numele blogului, sugestiv numit cum se vede mai sus. Știu ce o să ziceți: prea multă "inteligență"... asta e, ce să-i faci? Pe lume parcă-s prea multe de toate... prea multe mașini, prea multă poluare, prea multe cupluri, prea multe despărțiri, prea multe prejudecăți, prea mulți oameni chiar... Ce să mai, dăm pe-afară. Și cum media IQ-ului crește și ea vertiginos înspre 0, nu putem să nu ne întrebăm: "De ce nu și prea multă inteligență?" Niciun motiv. Doar că puțini au tupeul s-o recunoască. Astfel încât (și aici am un acces de modestie) am crezut de cuviință să-i fac pe ăștia puțini... ceva mai mulți. Cred ca am zis ce aveam de zis, și acuma, o dată cu inspirația care pleacă, sfârșitul vine. Deci, sper să se va alege ceva (cu puțin noroc, ceva bun) de blogu ăsta pentru că atunci când inteligența dă pe-afară, tot ce ne rămâne e râsul.
0 Responses