Leapșa

Mira-m-aş, mira-v-aţi, mira-n-eam. Na că postai din nou cât şi încă-o dată. Nu ne-am mai văzut (citit) din de un an (adicătelea din doo mii noo), aşa că Un An Nou fericit, tot ce vă doriţi, alea, alea, sa fiţi fericiţi, sănătoşi etc. Şi cum să începi anul mai bine decât cu o leapşa. Şi pe această cale îi mulţumesc profund lui Alexyza, care dacă n-ar fi fost, nu s-ar mai fi povestit acest post (sa-mi bag picoarele ca rimeaza...). Aşa că, cu toate acestea care este mai sus fiind zise, "să vedem" zise orbul.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.nostr

"[...]nostru să-şi formeze o impresie despre noi. Iar lucrul[...]"

2. Fără să verificaţi, cât e ceasul?

22:10

3. Verificaţi.

22:15

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă)?

Cu haine: o bluza de training şi pantaloni asortaţi.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?

La ce-am scris îninte de chestionar.

6. Ce zgomot auziţi înafară de cel al calculatorului?

Cineva umblând în camera de-alături.

7. Când aţi ieşit ultima oară şi unde aţi fost?

Azi dimineaţă. În maşină.

8. Ce-aţi visat ieri noapte?

Am visat... ceva. Dracu' ştie...

9. Când aţi râs ultima dată?

Bine de tot... alaltăieri, când a rămas maică-mea cu clanţa de la bucătărie în mână.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?

Var cică e. Oricum, ceva alb.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut?

Year One.

12. Aţi văzut ceva ciudat azi?

Numai ceva?

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Mere... Îmi place că îmi dă un motiv să postez pentru că nu cred că mi-ar fi venit chefu prea curând.

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.

"Ceva ce nu ştiţi încă." Dacă nu ştiţi, sigur este un motiv.

15. Prenumele copilului dumneavoastra dacă ar fi fetiţă.

Nu vreau să stric un moment de luciditate ca sp stric viaţa unui copil. Mai bine aştept pană sunt beat ca să-i dau un nume.

16. Şi dacă-ar fi băiat?

Idem.

17. V-aţi gândut vreodată să locuiţi în străinătate?

Mereu.

18. Ce-aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?

"Felicitări!"

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi?

Lumea.

20. Vă place să dansaţi?

Foarte mult. E unul din acele lucruri care-ţi place să le faci da le faci groaznic. Acuma daca-mi place sau nu, depinde şi cu cine.

21. George Bush?

Nu, mersi. Aş servi un coniac în schimb.

22. Ce-aţi văzut la televizor ultima dată?

"Voodoo politic" la Realitatea TV. Cu flacăra violet şi chestii (o sa scriu maine despre asta şi alte lucruri).

Băi, cred că asta e. Am văzut când completam chestionaru' şi ţin să-i mulţumesc lui Alexzya pentru răspunsu de la întrebarea 13, chiar dacă n-are legătură cu mine. Mai departe, ia să-i dau lu' DiM, Nymph şi... dnk.
0 Responses